skip to main
|
skip to sidebar
يعجبنى
فى حاجات كتير ممكن نلاقيها وتعجبنا المدونه دى انا عملاها عشان اى حاجه عجبتنى موضوع كلمه خاطره يعنى كله ملطوش بس معجبه بيه :)
Blog Archive
▼
2008
(
9
)
▼
October
(
1
)
يَحلُو تَجَنّيهِ
►
June
(
4
)
►
May
(
1
)
►
March
(
3
)
Blogger Template
by
Blogcrowds
يَحلُو تَجَنّيهِ
0 comments
Posted by سلسبيل at
6:03 PM
وبنفسي وإنْ أضرّ بنفسي
قمرٌ لا ينالُ منهُ السِّرارُ
جالَ ماءُ النّعيمِ منْهُ بخدٍّ
فيهِ للمستشفّ نورٌ ونارُ
مُتَجَنٍّ يَحلُو تَجَنّيهِ عِنْدِي
فهوَ يجني ومنّيَ الإعتذارُ
ابن زيدون
Newer Posts
Older Posts
Home
Subscribe to:
Posts (Atom)