skip to main
|
skip to sidebar
يعجبنى
فى حاجات كتير ممكن نلاقيها وتعجبنا المدونه دى انا عملاها عشان اى حاجه عجبتنى موضوع كلمه خاطره يعنى كله ملطوش بس معجبه بيه :)
Blog Archive
▼
2008
(
9
)
▼
October
(
1
)
يَحلُو تَجَنّيهِ
►
June
(
4
)
►
May
(
1
)
►
March
(
3
)
Blogger Template
by
Blogcrowds
يَحلُو تَجَنّيهِ
Posted by سلسبيل at
6:03 PM
وبنفسي وإنْ أضرّ بنفسي
قمرٌ لا ينالُ منهُ السِّرارُ
جالَ ماءُ النّعيمِ منْهُ بخدٍّ
فيهِ للمستشفّ نورٌ ونارُ
مُتَجَنٍّ يَحلُو تَجَنّيهِ عِنْدِي
فهوَ يجني ومنّيَ الإعتذارُ
ابن زيدون
0 comments:
Post a Comment
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
0 comments:
Post a Comment