skip to main
|
skip to sidebar
يعجبنى
فى حاجات كتير ممكن نلاقيها وتعجبنا المدونه دى انا عملاها عشان اى حاجه عجبتنى موضوع كلمه خاطره يعنى كله ملطوش بس معجبه بيه :)
Blog Archive
▼
2008
(
9
)
►
October
(
1
)
►
June
(
4
)
►
May
(
1
)
▼
March
(
3
)
تاهت خطاي عن الطريق..!
والله إن في القلب لآهات وزفرات ..وإن في العين لدمو...
قلت : أحس بـ ظمأ يوم تغيب قال : عندك ذكرياتي تروي...
Blogger Template
by
Blogcrowds
Posted by سلسبيل at
6:56 PM
والله إن في القلب لآهات وزفرات
..وإن في العين لدموع وعبرات
..وإن بالصدر للحزن خلجات
..وإن بالروح من البعد طعنات ..
0 comments:
Post a Comment
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
0 comments:
Post a Comment