skip to main
|
skip to sidebar
يعجبنى
فى حاجات كتير ممكن نلاقيها وتعجبنا المدونه دى انا عملاها عشان اى حاجه عجبتنى موضوع كلمه خاطره يعنى كله ملطوش بس معجبه بيه :)
Blog Archive
▼
2008
(
9
)
►
October
(
1
)
►
June
(
4
)
▼
May
(
1
)
اليك
►
March
(
3
)
Blogger Template
by
Blogcrowds
اليك
Posted by سلسبيل at
9:55 PM
اليــــــــــك
مازال
للحب
بقية
وان كان
الفراق
هو حالنا
ولكن
بفرافك زاد
حبى
لك
احبك
0 comments:
Post a Comment
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
0 comments:
Post a Comment