skip to main
|
skip to sidebar
يعجبنى
فى حاجات كتير ممكن نلاقيها وتعجبنا المدونه دى انا عملاها عشان اى حاجه عجبتنى موضوع كلمه خاطره يعنى كله ملطوش بس معجبه بيه :)
Blog Archive
▼
2008
(
9
)
►
October
(
1
)
▼
June
(
4
)
][ في غيابك .. ][
أحبك أنتِ
أعرف رجلا
يا من
►
May
(
1
)
►
March
(
3
)
Blogger Template
by
Blogcrowds
يا من
Posted by سلسبيل at
2:28 AM
يامن على البعد ينسانا ونذكره
سوف تذكرنا يوما وننساك
اان الليل الذي يجلوك ياقمرا
له صبح متى تدركه اخفاكا
(الرافعي) ...
0 comments:
Post a Comment
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
0 comments:
Post a Comment