skip to main
|
skip to sidebar
يعجبنى
فى حاجات كتير ممكن نلاقيها وتعجبنا المدونه دى انا عملاها عشان اى حاجه عجبتنى موضوع كلمه خاطره يعنى كله ملطوش بس معجبه بيه :)
Blog Archive
▼
2008
(
9
)
►
October
(
1
)
▼
June
(
4
)
][ في غيابك .. ][
أحبك أنتِ
أعرف رجلا
يا من
►
May
(
1
)
►
March
(
3
)
Blogger Template
by
Blogcrowds
أحبك أنتِ
Posted by سلسبيل at
2:45 AM
أحبك أنتِ ياأملاً
كضوء الصبح يلقاني
أمات الحب عشاقاً
وحبك أنت أحياني
ولو خيرت في وطنٍ
لقلت هواك أوطاني
ولو أنساك ياعمري
حنايا القلب...تنساني
إذا ماضعت في درب
ففي عينيك....عنواني
(فاروق جويدة)
0 comments:
Post a Comment
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
0 comments:
Post a Comment